Swatch ma apetyt na Bulgari

RAV, BLOOMBERG
30-03-2010, 00:00

Notowania Bulgari, trzeciego na świecie jubilera, zwyżkowały na giełdzie w Mediolanie najmocniej od czterech miesięcy (+5,3 proc.). To efekt spekulacji, iż może się on znajdować na celowniku szwajcarskiego Swatch Group.

— Bulgari to bardzo interesująca marka — stwierdził w niedzielę Nick Hayek Jr., szef szwajcarskiego producenta zegarków.

Jon Cox, analityk Kepler Capital Markets, uważa, że pod względem strategicznym przejęcie ma sens.

— Swatch chce zaistnieć w branży jubilerskiej. Natomiast Bulgari ma też dział zegarków — mówi analityk.

Na koniec 2009 r. Swatch Group miała 1,04 mld USD w gotówce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Swatch ma apetyt na Bulgari