Swissmed nie kupi udziałów Polmedu, skoryguje prognozę na 2006 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 28-10-2005, 20:30

Inwestorzy objęli tylko 758 tys. 587 akcji z oferowanych 5 mln akcji nowej emisji Swissmedu. Cena emisyjna została ustalona na 2,8 zł, czyli w dolnej granicy przedziału 2,80-3,20 zł - poinformowała giełda w piątkowym komunikacie. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 714 tys. 286 akcji spółki, a indywidualnym 44 tys. 301 akcji.

Inwestorzy objęli tylko 758 tys. 587 akcji z oferowanych 5 mln akcji nowej emisji Swissmedu. Cena emisyjna została ustalona na 2,8 zł, czyli w dolnej granicy przedziału 2,80-3,20 zł - poinformowała giełda w piątkowym komunikacie. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 714 tys. 286 akcji spółki, a indywidualnym 44 tys. 301 akcji.

Na zamknięciu piątkowej sesji za jedną akcję Swissmedu płacono 2,8 zł, po spadku o 3,1 proc.

Z powodu małych środków pozyskanych z nowej emisji Swissmed nie kupi za 2,5 mln zł 51 proc. udziałów w spółce Polmed, która ma sieć przychodni w województwie pomorskim. Będziemy chcieli współpracować z Polmedem w zakresie wspólnej polityki sprzedażowej" - powiedział prezes spółki Roman Walasiński.

Dodał, że środki z emisji spółka przeznaczy m.in. na system informatyczny integrujący sieć partnerów medycznych i przychodni lekarskich ze szpitalem Swissmed w Gdańsku.

Według prezesa w związku z niepowodzeniem emisji konieczna będzie korekta prognozy na przyszły rok, jednak plany wyników na ten rok pozostają na niezmienionym poziomie. W 2006 r. Swissmed chciał osiągnąć co najmniej 2,5 mln zł zysku netto przy przychodach w wysokości 40 mln zł. Tegoroczna prognoza zakłada ok. 1 mln zł zysku netto przy 14-15 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane