Świtalski inwestuje w Mini Parki

KSA
opublikowano: 24-04-2009, 00:00

Deweloper chce otworzyć w tym roku 20 niewielkich galerii handlowych. W ciągu pięciu lat ma ich być kilkadziesiąt.

Deweloper chce otworzyć w tym roku 20 niewielkich galerii handlowych. W ciągu pięciu lat ma ich być kilkadziesiąt.

Świtalski Synowie rzuca rękawicę dużym deweloperom, inwestującym w wielkopowierzchniowe galerie handlowe. Firma, której właściciel Mariusz Świtalski jak mało kto zna się na polskim rynku handlowym, przygotowała plan zawojowania średnich miast. W tym roku zamierza wybudować około 20 obiektów handlowych pod marką Mini Park.

— Nowa marka minigalerii handlowych jest kontynuacją ogłoszonego przez firmę pod koniec ubiegłego roku planu budowy kilkudziesięciu obiektów komercyjnych w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców — informuje Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski Synowie.

Mini Parki mają być miejscem, gdzie szybko będzie można zrobić zakupy i zaspokoić bieżące potrzeby bez konieczności dojazdu do odległych centrów handlowych. Minigalerie będą mieć od 1,5 do 5 tys. mkw. powierzchni. Strategicznym operatorem spożywczym będzie sieć Biedronka. W Mini Parkach znajdą się też sklepy AGD i RTV, drogerie, apteki, butiki lokalnych przedsiębiorców oraz punkty usługowe. W ciągu kilku lat obiektów ma być kilkadziesiąt.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KSA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu