Sygnity zmieni priorytety

ISBNews
opublikowano: 16-07-2014, 16:34

Plan działalności, jaki Sygnity nakreśli akcjonariuszom na kolejne lata, będzie zawierał już w sobie "dużo bogatsze lewary rozwoju" niż obecna strategia, która koncentrowała się rewitalizacji kondycji spółki, poinformował agencję ISBnews prezes Sygnity Janusz R. Guy.

W jego ocenie, kondycja finansowa i rynkowa Sygnity pozwala na realizowanie działalności akwizycyjnej.

"Założeniem realizowanego obecnie Planu Strategicznego 2013 - 2015 jest podniesienie marżowości i parametrów wyceny Sygnity, a co za tym idzie - wiarygodności na rynku kapitałowym. Wiarygodność budowana jest także przewidywalnością w realizowaniu komunikowanego rynkowi rachunku wyników, co pozwala na prawidłowe prognozowanie biznesu zarówno przez analityków giełdowych, jak i instytucje finansowe. Jest to podstawą wyceny walorów, a w konsekwencji określa zdolność finansową i kredytową spółki. Aktualny plan strategiczny, skupiający się wokół fundamentalnej rewitalizacji kondycji finansowej Sygnity zakończy się z końcem roku obrotowego 2015. Plan działalności, jaki spółka nakreśli akcjonariuszom na kolejne lata, będzie zawierał już w sobie dużo bogatsze lewary rozwoju" - powiedział ISBnews Guy.

Zaznaczył, że jednym z takich lewarów rozwoju jest działalność akwizycyjna, zarówno samych produktów, jak i podmiotów gospodarczych.

"Kondycja finansowa i rynkowa Sygnity pozwala na realizowanie takiej działalności, która jest przecież pewnym standardem w rozwoju firm segmentu IT. Konsekwencja w budowaniu wartości spółki dla akcjonariuszy otwiera także drogę do rozmowy w temacie podniesienia kapitału na rzecz akwizycji, oprócz innych mechanizmów finansowania" - stwierdził prezes Sygnity.

Dodał, że potencjał akwizycyjny, to także kompetencje wewnątrz firmy, niezbędne do zbadania podmiotów i zidentyfikowania synergii, a następnie skutecznej integracji takich podmiotów z Grupą Sygnity.

"Takie kompetencje spółka posiada i dodatkowo je aktualnie wzbogaca" - podsumował prezes Sygnity.

Wcześniej Sygnity podało, że nie jest zainteresowana jakąkolwiek współpracą z Asseco Poland.

Janusz R. Guy, prezes Sygnity (Fot: Marek Wiśniewski,
Janusz R. Guy, prezes Sygnity (Fot: Marek Wiśniewski, "Puls Biznesu")
None
None
To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane