Sześć polskich firm walczy o europejskie laury

opublikowano: 16-01-2013, 00:00

100 spółek konkuruje o European Business Awards w 10 kategoriach. W kwietniu okaże się, czy zwyciężą nasi przedsiębiorcy.

IKEA Polska, Pol-Inowex, Moto-Profil, i3D, OSTC Polska i Medort — te firmy wraz z 94 konkurentami z 26 innych krajów zakwalifikowały się do ostatniego etapu konkursu European Business Awards, w którym nagradzane są najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwa na kontynencie. Konkurs uważany jest powszechnie za jeden z najbardziej wymagających w Europie ze względu na bardzo rygorystyczną kilkuetapową formułę wyłaniania zwycięzców. W tegorocznej edycji jury oceniło kilkanaście tysięcy zgłoszeń i wybrało finalistów w poszczególnych krajach. Jurorzy brali pod uwagę dokonania firm w obszarze innowacyjności, jakości produktów i usług oraz trwałości biznesu. W Polsce do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowało się 47 firm, które walczyły o tytuł Narodowego Czempiona.

None
None

W tym roku po raz pierwszy zgłoszenia do EBA zawierały nagranie wideo, w którym firmy przedstawiały swoje osiągnięcia. Każde nagranie zostało umieszczone na stronie konkursu, gdzie każdy mógł oddać swój głos na jedną z firm. Łącznie zebrano ponad 35 tys. głosów internautów. Laureatów wybierał też panel sędziowski, złożony z biznesmenów, naukowców i pracownikówakademickich oraz przedsiębiorców z całej Europy. Ostatecznie do ostatniego etapu konkursu zakwalifikowało się 100 firm.

Wszystkie otrzymały tytuł Ruban d`Honneur. Będą one rywalizować o główną nagrodę w 10 kategoriach. Ostatni etap konkursu to osobiste prezentacje firm, które odbędą się w lutym 2013 r. w Düsseldorfie. W kwietniu 2013 r. odbędzie się gala wręczenia nagród, na której uhonorowani zostaną laureaci Ruban d'Honneur i poznamy nazwiska ogólnych zwycięzców konkursu.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane