Szukasz oszczędności? Zrezygnuj z Facebooka

TR
opublikowano: 13-04-2012, 09:08

Jeżeli pragniemy przestać wydawanie pieniądzy na rzeczy, których nie potrzebujemy, to powinniśmy zlikwidować konto w portalu społęcznościowym Facebook – informuje portal Business Insider powołując się na najnowsze badania.

Najnowsze badanie, którym objęta została grupa 1000 osób, wykazało, że z bliska 75 proc. klików w linki produktów umieszczonych i polubionych w portalu przez znajomych, prawie połowa z nich zakończyła się zakupem danego produktu.

Internetowe zakupy pod wpływem chwili są nie tylko ukrytym zagrożeniem dla naszego portfela, ale także wystawiają kupujących na liczne zagrożenia, w tym m.in. kradzież tożsamości.

Spośród blisko 11 mln ofiar kradzieży tożsamości w sieci w 2011 r. znakomitą większość tej grupy stanowili właściciele kont w serwisach LinkedIn, Google+, Twitter i Facebook.


Jeżeli pragniemy przestać wydawanie pieniądzy na rzeczy, których nie potrzebujemy, to powinniśmy zlikwidować konto w portalu społęcznościowym Facebook
Jeżeli pragniemy przestać wydawanie pieniądzy na rzeczy, których nie potrzebujemy, to powinniśmy zlikwidować konto w portalu społęcznościowym Facebook
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane