Tablety z Androidem tuż za plecami iPada

TR
opublikowano: 29-04-2013, 11:05

Udział w rynku tabletów urządzeń wyposażonych w system operacyjny Android jest tylko o klika procent mniejszy od iPadów – czytamy w raporcie Strategy Analytics.

Tabletowy tort dzieli się na dwa niemal równe kawałki. Okruchy po Androidzie i tabletach z „nadgryzionym jabłuszkiem” zbiera Windows. Reszta się nie liczy.

Bloomberg

Przepaść pomiędzy iPadami a tabletami z Androidem wyniosła w I kw. 2012 r. 28,9 proc. Po 12 miesiącach różnica ta zniwelowana została do poziomu 4,8 proc.

Po pierwszych trzech miesiącach 2013 r. do Apple należy 48,2 proc. rynku tabletów. Udział urządzeń z Androidem przekroczył już granicę 40 proc. i wynosi 43,4 proc.

Trzeci w kolejce jest Windows. Tablety wyposażone z systemem operacyjnym produkcji Microsoftu w I kw. 2013 r. zdobyły 7,5 proc. udziały w rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane