Tak korzystamy z Facebooka

TR
03-02-2012, 10:31

Naukowcy z Pew Research Center's Internet & American Life Project przeprowadzili badanie dotyczące sposobu, w jaki użytkownicy Facebooka są aktywni w portalu.

Naukowcy z Pew Research Center's Internet & American Life Project przeprowadzili badanie dotyczące sposobu, w jaki użytkownicy Facebooka są aktywni w portalu.
Zobacz więcej

Naukowcy z Pew Research Center's Internet & American Life Project przeprowadzili badanie dotyczące sposobu, w jaki użytkownicy Facebooka są aktywni w portalu.

20-30 proc. użytkowników Facebooka to tzw. „power users”, którzy są odpowiedzialni za wysyłanie zaproszeń, oznaczanie zdjęć, aktualizowanie statusów i wysyłanie wiadomości.

Kobiety częściej aktualizują status w portalu niż mężczyźni.

Użytkownicy uwielbiają przycisk „Lubię to”. Z badania wynika, że jest to najpopularniejsza aktywność w portalu.

Częściej jesteśmy lubiani niż coś polubimy za pomocą przycisku z kciukiem uniesionym w górę.

Osoby będące w portalu są częściej oznaczani na zdjęciach niż oznaczają innych na fotografiach, które sami dodają.

Osoba posiadająca konto w  portalu do grona znajomych dodaje średnio siedem osób w miesiącu.

Użytkownik portalu ma dostęp przynajmniej do 150 tys. osób poprzez grono znajomych, które posiada w Facebooku.

Facebookowicze są bardziej aktywni politycznie niż osoby nie posiadające konta w portalu.

Ilość znajomych w portalu jest odpowiedzialna za aktywność w nim. Im szersze grono znajomych tym bardziej jesteśmy aktywni w  portalu.

Nie ma dowodów na to, że Facebook potrafi zmęczyć. Nawet weterani są odporni na wyczerpanie.

Dobrze wykształceni mają szerzej zdywersyfikowane grono znajomych.

Jeżeli oznaczasz przyjaciół na zdjęciach, to masz bliskie relacje ze znajomymi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Tak korzystamy z Facebooka