Tak mówią czytelnicy: bankowość za kolejne 10 lat

  • Materiał zewnętrzny
opublikowano: 11-04-2019, 22:00

Wizje przyszłości

Oddając głosy na najlepsze banki w rankingu Złoty Bankier 2019, internauci odpowiadali na dodatkowe pytanie: „Jak, Twoim zdaniem, mogłaby wyglądać wybrana usługa bankowości w przyszłym, futurystycznym wydaniu?”. Prezentujemy wybrane odpowiedzi

Obsługa bankowości, zlecanie transakcji, autoryzacja przelewów, logowanie — wszystko tylko i wyłącznie za pomocą komend głosowych: „Przelej córce 200 zł”, „Pokaż planowane wydatki”, „Wyloguj” — i już, wszyscy zadowoleni.

Przechodząc w sklepach przez specjalne bramki sprzedażowe, które analizowałyby nasz koszyk zakupowy, akceptowalibyśmy płatność na naszych telefonach. Nic więcej. Kwota pełnej listy zakupów, po akceptacji, jest pobierana z naszego konta.

W przyszłej bankowości klient, logując się na stronę banku, od razu wiedziałby, jaką na pewno dostanie kwotę pożyczki lub kredytu. Jednym kliknięciem zatwierdziłby zgodę na przelew na swoje konto.

Kredyt hipoteczny — umowa w formie aplikacji audiobooka, którą klient akceptuje za pomocą linii papilarnych z poziomu swojego smartfona. Aplikacja pozwala na wyjaśnienia zawiłych punktów umowy.

Personalizacja kredytów. Każdy udzielany kredyt jest jednocześnie nawiązaniem relacji trenerskiej, gdzie bank staje się edukatorem finansowym, czym zmniejsza ryzyko udzielenia „złego kredytu”, który nie zamieni się w niemożliwy do odzyskania dług.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu