Tak to widzę Atrakcyjność na kilka sposobów

Piotr Michalski przedstawiciel Grupy BUMA
opublikowano: 23-12-2008, 00:00

Piotr Michalski

przedstawiciel Grupy BUMA

Są różne sposoby na wypromowanie lokalizacji. Można to zrobić choćby poprzez zmianę układu drogowego. Obecnie realizujemy nową inwestycję biurową w Krakowie. Będzie to kompleks Quattro Business Park, w sąsiedztwie którego powstanie dodatkowa linia tramwajowa. W celu wypromowania jakiejś lokalizacji można również poprawić stan nieruchomości znajdującej się w sąsiedztwie, na przykład poprzez jej renowację. Miejsce, w którym realizuje się nowy obiekt, można też uatrakcyjnić, zapewniając mu ciekawą architekturę, ściągając doń znane firmy i marki oraz tworząc odpowiednie zaplecze usługowe.

Wybór lokalizacji pod inwestycje jest także bardzo istotny. Biurowce zlokalizowane na przedmieściach oferują np. komfort swobodnego parkowania, ponieważ w ich otoczeniu jest znacznie więcej miejsca niż w centrum miasta. To dodatkowy atut.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Piotr Michalski przedstawiciel Grupy BUMA

Polecane