Tak to widzę Oszczędności skłaniają do usług prywatnych firm

Rafał Brzoska prezes InPost
opublikowano: 18-12-2008, 00:00

Rafał Brzoska

prezes InPost

Mija kolejny rok przygotowań do liberalizacji polskiego rynku usług pocztowych, szacowanego na około 7 mld złotych. Prywatni operatorzy dostrzegają ten potencjał i chętnie podejmują działania zmierzające do zwiększania swojej konkurencyjności. Aktywność niezależnych operatorów może nadal powodować utratę klientów przez narodowego monopolistę na rzecz konkurencji. Ta tendencja jest najbardziej widoczna podczas spowolnienia gospodarczego, gdy firmy redukują koszty i szukają oszczędności. Dlatego jeszcze chętniej korzystają z usług alternatywnych operatorów, proponujących atrakcyjne ceny. Jednocześnie należy jednak podkreślić, że po kilku latach dynamicznego rozwoju sektor pocztowy powoli się stabilizuje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Brzoska prezes InPost

Polecane