Tak to widzę Zmiana reguł gry na rynku e-learningowym

WCH
opublikowano: 21-01-2009, 00:00

Sławomir Łais

przewodniczący komisji e-learning w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Olbrzymi wpływ na e-learning wywiera obecnie zmienność internetu związana ze stosowaniem różnych technologii Web 2.0. Ten nowy internet, z jego demokratyzacją treści, możliwością publikowania filmów, np. na YouTube, zasobami budowanymi przez niekontrolowaną społeczność, zmienia reguły gry na rynku. Ciekawą tendencją w nauczaniu na odległość jest edutainment, czyli nauka przez zabawę i rozrywkę. Dużą wagę przywiązuje się w niej, by proponowane treści były zabawne, przyjemne w odbiorze i rozrywkowe. Część wiedzy i umiejętności jest przekazywana za pomocą gier dydaktycznych. Pozytywnie na jakość produktów e-learningowych wpływa konkurencja. Ich dostawcy rywalizują nie tylko między sobą, ale również z bogactwem zasobów internetu, w którym każdy z nas może znaleźć dla siebie różnorodne źródła wiedzy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy