Taka formuła jest dla nas zbyt wąska

Andrzej Arendarski
opublikowano: 14-11-2007, 00:00

Krajowa Izba Gospodarcza otrzymała propozycję uczestnictwa w organizacji I Kongresu Pracodawców, którego dotyczył komentarz „Para wreszcie w koła czy wciąż w gwizdek” we wczorajszym „PB”. Jednakże przemyśleliśmy decyzję i nie będziemy współorganizatorami. Inicjatywa pięciu organizacji jest bardzo interesująca, ale formuła zbyt wąska. Przede wszystkim ma to być kongres pracodawców, a nie gospodarczy, czego oczekiwalibyśmy.

Termin wyznaczony na 17 stycznia 2008 r. nie jest odległy. Aby przygotować materiały merytoryczne, potrzeba znacznie więcej czasu. Należałoby zidentyfikować problemy w poszczególnych branżach i regionach oraz sporządzić badania. Dopiero po analizie badań można przygotować imprezę dotyczącą rozwiązania konkretnych problemów nie tylko pracodawców, ale generalnie przedsiębiorców. Kolejną kwestią jest podział czasu kongresu, jednoznacznie wskazujący, że ma on stać się imprezą przede wszystkim medialną.

Przedsiębiorcy zrzeszeni w KIG zastanawiają się, czy organizowanie kongresu w zaplanowanej formule da efekt progospodarczy i czy organizacje członkowskie Rady Przedsiębiorczości nie powinny skupić się nad spójnym pakietem ustaw, który zostałby przekazany rządowi. KIG przygotowała dekalog takich ustaw, oczekiwanych od parlamentu. Można by pokusić się też o nową formułę Rady Przedsiębiorczości, zapraszając również organizacje takie jak Krajowa Rada Spółdzielcza czy Związek Banków Polskich — i ustalając nowe zasady jej funkcjonowania.

Andrzej Arendarski

prezes Krajowej Izby Gospodarczej

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Andrzej Arendarski

Polecane