Talent Club: 8 tys. użytkowników, 3 nominacje do SABRE

DI
09-06-2011, 12:03

Ponad 20 000 wypełnionych testów wiedzy, ponad 500 menedżerów którzy zakwalifikowali się i wzięli udział w I Mistrzostwach Polski Kadry Menedżerskiej oraz nominacje do międzynarodowych nagród branżowych – program Talent Club świętuje swoje 3 urodziny i trzecią nominację do SABRE Awards!

Za nami kolejna edycja SABRE Awards – międzynarodowej nagrody wręczanej za działania komunikacyjne. Do tegorocznego konkursu zostało zgłoszonych ponad 2000 projektów. Jak podkreśla mecenas programu Diners Club Polska, wyróżnikiem wysokiej jakości portalu jest nieustające zainteresowanie użytkowników.

Poprzez swoją nominację program Talent Club znalazł się wśród pięciu najlepszych projektów PR obszaru Europa – Bliski Wschód – Afryka (EMEA) w kategorii Business
To Business / Business Services. W latach 2008 i 2009 program zdobył nominację odpowiednio w kategoriach Corporate Reputation i Corporate Image.

− Jesteśmy dumni z otrzymania tej nominacji, tym bardziej, że za program Talent Club otrzymaliśmy już ją trzeci raz – podkreśla Patrycja Chodzeń, Marketing Manager Diners Club Polska. – Pomimo niezdobycia samej nagrody mamy świadomość, że znaleźliśmy się
w gronie najlepszych, tym bardziej, że w tym roku zgłoszone w naszej kategorii projekty były na naprawdę wysokim poziomie.

Niemniej jednak, jak dodaje Patrycja Chodzeń, to nie nominacje do międzynarodowych nagród są tym, co najbardziej cieszy pomysłodawców programu Talent Club. – W chwili obecnej na stronie www.talentclub.pl zarejestrowanych jest już ponad 8 800 osób,
a udostępnione na niej testy e-learningowe dla menedżerów wypełniono już prawie 20 tys. razy. To właśnie cieszy nas najbardziej, ponieważ wzrastająca liczba zainteresowanych programem Talent Club menedżerów świadczy o tym, jak duża była luka, którą ten program wypełnił – wyjaśnia.

SABRE Awards, przyznawana przez nowojorską firmę The Holmes Report, to jedna
z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Nagrody przyznawane są za projekty w różnych kategoriach tematycznych oraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji.

We wcześniejszych latach program Talent Club był już dwukrotnie nominowany do Sabre Awards, w tym już w pierwszym roku swojego funkcjonowania (2008).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Kariera / Talent Club: 8 tys. użytkowników, 3 nominacje do SABRE