Tchibo przygotowało świąteczną reklamę

Małgorzata Zgutka
08-11-2001, 00:00

Od połowy listopada rozpocznie się emisja świątecznej reklamy Tchibo. Będzie ona promowała kawę Exclusive, sprzedawaną w czasie świąt w zestawie z kafetierką do zaparzania kawy. Kampania ta potrwa do końca roku. Wyemitowanych zostanie ponad 280 spotów w obu programach telewizji publicznej oraz Polsacie i TVN.

Kreację swojej reklamy Tchibo powierzyła agencji Scholz & Friends, a nad jej przebiegiem w mediach będzie czuwał dom mediowy Initiative Media.

Oprócz reklamy telewizyjnej Tchibo wraz z firmą Cadbury przygotowała na święta również promocję łączoną. Do każdego słoika rozpuszczalnych kaw dodana zostanie puszka cukierków Cadbury Choclairs.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Tchibo przygotowało świąteczną reklamę