Tchibo rezygnuje z USA, wybiera Wielką Brytanię i Polskę

(Marek Druś)
29-11-2005, 10:03

Tchibo Holding zrezygnował z planów wejścia na amerykański rynek, poinformował Die Welt. Niemiecki dystrybutor kawy zdecydował się na ekspansję w Wielkiej Brytanii i Polsce.

Tchibo Holding zrezygnował z planów wejścia na amerykański rynek, poinformował Die Welt. Niemiecki dystrybutor kawy zdecydował się na ekspansję w Wielkiej Brytanii i Polsce.

Tchibo przeprowadziło na początku tego roku testową kampanię marketingową na wschodnim wybrzeżu USA w sklepach amerykańskiego Tengelmann Group. Według Die Welt, ostatecznie zdecydowało jednak porzucić plany wejścia na amerykański rynek, tłumacząc to kłopotami z dostawami i zarządzaniem.

Niemiecka spółka planuje obecnie ekspansję na brytyjskim rynku. Chce sprzedawać swoje produkty w ponad 200 supermarketach sieci Sainsbury. Dotychczas kawę Tchibo sprzedawały sklepy Somerfield. Tchibo chce również w przyszłym roku otworzyć do 60 sklepów własnej marki w Wielkiej Brytanii. W planach jest także ekspansja w Polsce, gdzie niemiecka spółka ma 20 sklepów.

MD, AFP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Tchibo rezygnuje z USA, wybiera Wielką Brytanię i Polskę