Tchibo rozwija sieć sklepów

WIS
07-02-2007, 00:00

Tchibo Warszawa, znany producent i dystrybutor kawy (Tchibo, Davidoff, Gala), zwiększył w 2006 r. przychody ze sprzedaży w Polsce o blisko 20 proc., do 546,4 mln zł. Motorem wzrostu polskiego oddziału firmy, którym kieruje Wioletta Rosołowska, była jednak nie tylko sprzedaż kawy, ale także rozwijana od jesieni 2005 r. sieć sklepów, w których oprócz kawy sprzedawane są także produkty nieżywnościowe. Pod koniec roku obejmowała ona sześć sklepów w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu oraz 44 stoiska w super- i hipermarketach. Firma planuje dalsze inwes-tycje w rozwój tej sieci. W 2007 r. zamierza otworzyć 10 sklepów i 65 stoisk Tchibo, dzięki czemu oplecie ona wszystkie największe miasta w naszym kraju.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Tchibo rozwija sieć sklepów