Telefonia komórkowa Wirtualnych nie znamy. Wierni też nie jesteśmy

MAZ
13-10-2008, 00:00

Aż 80 proc. Polaków nie potrafi wymienić żadnej marki wirtualnego operatora telefonicznego (MVNO) — wynika z wrześniowego raportu przeprowadzonego przez agencję On Board PR i instytut badawczy PBS DGA. Tylko jedna piąta respondentów wie, że na tym rynku działają takie firmy, jak Mobilking, mBank mobile czy MyAvon.

— Operatorzy wirtualni trochę zbyt późno zostali dopuszczeni do boju o abonentów. Wejście na tak trudny rynek wymaga sporych nakładów, a MVNO na razie nie są w stanie konkurować z operatorami infrastrukturalnymi, takimi jak Era, Orange, Plus czy Play — uważa Piotr Kuriata z Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji.

Badanie pokazuje też małą wierność operatorom telefonicznym. Prawie milion osób powyżej 15. roku życia chciałoby ich w najbliższym roku zmienić.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Telefonia komórkowa Wirtualnych nie znamy. Wierni też nie jesteśmy