Telekomy nie przygotowują kampanii w związku z wejściem telefonii wRodzinie

Presserwis
opublikowano: 14-07-2009, 08:08

Konkurenci na razie obserwują rozwój telefonii komórkowej wRodzinie, przedsięwzięcia Fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet. Nie podjęli spektakularnych akcji marketingowych, których celem byłoby zatrzymanie abonentów. 

Telefonia ojca Tadeusza Rydzyka wystartowała w minioną sobotę. Oferta kierowana jest głównie do społeczności skupionej wokół Radia Maryja i TV Trwam, w której znaczny odsetek stanowią ludzie w starszym wieku. Największe telekomy nie obawiają się jednak, że nowa sieć odbierze im abonentów w podeszłym wieku.

- Nigdy nie oglądamy się na naszych konkurentów, to my od dwóch i pół roku dyktujemy poziom cen na tym rynku – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play i dodaje, że firm nie planuje specjalnej usługi dla starszych abonentów Play.

Adam Suchenek z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu SA (Plus, Sami Swoi, 36.6, Simplus) jest zadowolony ze sprzedaży oferty Sami Swoi adresowanej do starszych osób. Jego zdaniem marka ma ugruntowaną pozycję i nie widzi zagrożenia ze strony nowego gracza. Ponadto zwraca uwagę, że sieć wRodzinie to kolejna profilowana oferta na rynku. - Wprowadzana jest w dosyć trudnym dla operatorów czasie, rynek jest bardzo wymagający – wskazuje, ale dodaje, że będzie obserwować poczynania nowego konkurenta.

Natomiast Andrzej Pomarański, szef biura prasowego PTC (Era i Heyah), zauważa, że przy obecnym wyrównanym poziomie cenowym i technologicznym na rynku telekomów szanse sukcesu uwarunkowane są umiejętnościami zaistnienia na rynku. - Poza kształtem oferty dużo zależeć będzie od samej marki, specyfiki komunikacji oraz kanałów dystrybucji. Ostatecznie i tak trafność przedsięwzięcia zweryfikuje rynek - dodaje.

PTC jako jedyna uruchomiła z początkiem lipca usługę Era Sieć Rodzinna, która może zainteresować bliskich starszych osób. W ramach usługi jeden abonent sponsoruje grupę osób, które otrzymują limit bezpłatnych minut na połączenia. (MŁ)

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane