Telewizja Dialogu już po testach

ES
opublikowano: 18-07-2007, 00:00

Dialog, należący w 100 proc. do KGHM, ruszy z nową usługą Dialog Media.

To — żartobliwie mówiąc — trzy w jednym, czyli głos, internet,

telewizja interaktywna (IPTV). Firma zakończyła właśnie testy pilotażowe telewizji.

— Usługa na początek będzie

skierowana do niemal 100 tys.

naszych klientów internetowych. Od października ruszymy z intensywną kampanią reklamową. Szacujemy, że w ciągu najbliższych miesięcy abonament trzy w jednym wykupi około 20 tys. naszych internautów — mówi Marta Pietranik z Dialogu.

Dialog nie chce ujawnić szczegółów kampanii oraz wysokości abonamentów oferowanych przy nowej usłudze. Władze spółki zapewniają jednak, że będzie ona konkurencyjna na rynku, m.in. wobec oferty TP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ES

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu