Telewizory w sieci

MK
opublikowano: 20-06-2012, 00:00

Smart TV

Sprzedaż telewizorów z dostępem do internetu ma w tym roku wynieść około 90 mln sztuk, a w przyszłym już 105 mln.

Funkcję Smart TV ma już 27 proc. odbiorników trafiających na rynek — szacuje firma DisplaySearch.

Polska nie pozostaje w tyle — w 2013 r. nabywców ma znaleźć nawet 1,5 mln telewizorów Smart TV.

Na razie w polskich domach królują jednak urządzenia kineskopowe (CRT). Do posiadania tych „technologicznych reliktów” przyznało się aż 39 proc. ankietowanych przez TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba.

W niemal identycznej liczbie gospodarstw domowych znajdują się ciekłokrystaliczne odbiorniki LCD.

Najnowsza generacja telewizorów, czyli LED (Light Emitting Diode), dotarła do co dziesiątej rodziny, podobnie jak „plazmy” (11 proc.).

2,1 mln Tyle telewizorów sprzedaje się co roku w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy