Czytasz dzięki

Tell prognozuje trzykrotny wzrost zysku w 2005 roku

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 16-09-2005, 12:06

Dystrybutor usług telefonii komórkowej Tell SA, który chce wkrótce zadebiutować na GPW, planuje zwiększyć skonsolidowany zysk netto do 3,22 mln zł w 2005 roku i do 5,49 mln zł w 2006 roku z 1,10 mln zł w ub. roku, podała spółka w komunikacie w piątek.

Dystrybutor usług telefonii komórkowej Tell SA, który chce wkrótce zadebiutować na GPW, planuje zwiększyć skonsolidowany zysk netto do 3,22 mln zł w 2005 roku i do 5,49 mln zł w 2006 roku z 1,10 mln zł w ub. roku, podała spółka w komunikacie w piątek.

Przychody grupy mają wzrosnąć do 119,71 mln zł w 2005 roku i 152,46 mln zł w 2006 roku wobec 98,7 mln zł w 2004 roku.

W pierwszej połowie 2005 roku zysk netto grupy Tella wzrósł do 1,29 mln zł z 0,43 mln zł rok wcześniej, przy przychodach rosnących do 56,09 mln zł z 38,41 mln zł.

Tell prognozuje także osiągnięcie zysku operacyjnego na poziomie 4,69 mln zł w tym roku i 7,05 mln zł w roku przyszłym, natomiast zysk operacyjny powiększony o amortyzację (EBITDA) ma wynieść odpowiednio: 6,57 mln zł i 9,06 mln zł.

Grupę kapitałową Tella tworzą obecnie spółka-matka oraz zależna w 100% spółka Connex Sp. z o.o.

Tell przewiduje również, że penetracja polskiego rynku telekomunikacyjnego wyniesie 75% w tym roku i 85% w 2006 roku.

Spółka podała w opublikowanym w czerwcu prospekcie emisyjnym, że zapisy na 350.000 akcji serii B w ofercie publicznej odbędą się od 12 do 20 września. Tell chce pozyskać ze emisji akcji ok. 20 mln zł.

Tell jest autoryzowanym przedstawicielem ogólnopolskim PTK Centertel.

Głównym akcjonariuszem spółki jest BBI Capital, która ma 36,66% udziału w głosach na walnym zgromadzeniu Tell

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane