Lojalność buduje się jakością 17-12-2014, 00:00 ... Kawa, hot-dogi i wysoki standard obsługi klientów, obowiązujący bez względu na miejsce — to z ich po...
Cztery rekordy PKP 10-12-2014, 00:00 ... ROZMOWA Z REMIGIUSZEM PASZKIEWICZEM, PREZESEM ZARZĄDU PKP POLSKICH LINII KOLEJOWYCH...
Pasażer nasz pan 10-12-2014, 00:00 ... Od ponad dwóch lat Polskie Koleje Państwowe ciężko pracują, żeby klient był zadowolony — przy kasie,...
Szybka kolej zostawikrytyków w tyle 10-12-2014, 00:00 ... ROZMOWA Z MARCINEM CELEJEWSKIM, PREZESEM ZARZĄDU PKP INTERCITY...
Przekonaj pracownika, zmienisz firmę na lepszą 24-11-2014, 00:00 ... Transformacja państwowego molocha w sprawnego gracza rynkowego jest niemożliwa bez przekonania szere...
Dla wielu firm peerelowska przeszłość wciąż jest balastem 06-11-2014, 00:00 ... Firma z tradycjami — to brzmi dumnie. Czy jednak tradycja rodem z PRL jest dobra, czy też firmy dzia...
Klient mówi: „sprawdzam” 06-11-2014, 00:00 ... Chyba każdy z nas pamięta scenę z kultowego filmu „Miś”, w której siedząca nad talerzem zupy ekspedi...
Pasażer w centrum uwagi 06-11-2014, 00:00 ... Zmiany wprowadzane od dwóch lat w grupie PKP rozpoczęliśmy od rzeczy podstawowej — postawienia w cen...
Państwowych molochów pozytywne przypadki 06-11-2014, 00:00 ... Klient traktowany jak intruz, nieefektywne zarządzanie w dziesiątkach departamentów przy wykorzystan...
Lotnisko Chopina: być blisko każdego pasażera 06-11-2014, 00:00 ... Cóż może być większą nagrodą dla przedsiębiorcy niż uśmiech zadowolonego klienta? Może tylko uśmiech...
Poczta bliżej klientów 06-11-2014, 00:00 ... Często słyszymy opinię, że spółka państwowa z założenia jest mniej efektywna niż prywatna....