Ten Square Games zanęci graczy w amerykańskiej TV

GSU
opublikowano: 30-09-2019, 13:10

Wrocławska spółka Ten Square Games uruchomił kampanię telewizyjną gry Fishing Clash w USA.

Dwa spoty wyprodukowane na Florydzie przez blisko miesiąc będą promować grę mobilną o łowieniu ryb. Jak informuje spółka akcja wycelowana jest w męską część widowni, a przygotowane dwa niezależne cykle spotów będą emitowane równolegle. 

Kampania, która potrwa do 24 października ma dostać dodatkowe wsparcie w postaci precyzyjnie targetowanych działań on-line. 

- Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play. Jako firma w DNA mamy wpisany stały rozwój i poszukiwanie jak najbardziej optymalnych rozwiązań, dlatego mimo, że grę ściągnęło już 30 milionów użytkowników ciągle poszukujemy nowych szans i nie spoczywamy na laurach – mówi Arkadiusz Pernal, członek zarządu TSG..

Obecna kampania to efekt kilkumiesięcznej pracy i zaangażowania w projekt dużego zespołu w firmie. 

- Jeżeli projekt osiągnie zakładane wyniki, nie wykluczamy kolejnych takich przedsięwzięć – mówi Arkadiusz Pernal.

W lipcu przychody z gry Fishing Clash wyniosły rekordowe 16,7 mln zł przy 6,1 mln zł nakładów na marketing.

a9c2adc0-8c30-11e9-b683-526af7764f64
Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy