Tesco: 5,7 proc. wzrost sprzedaży w sezonie świątecznym

(Marek Druś)
opublikowano: 17-01-2006, 08:40

Tesco zwiększył sprzedaż w sezonie świątecznym o 5,7 proc. (bez uwzględniania sprzedaży paliw). Największa brytyjska sieć supermarketów podała, że całkowite przychody wzrosły w okresie siedmiu tygodniu, zakończonym 7 stycznia, o 11,5 proc.

Tesco zwiększył sprzedaż w sezonie świątecznym o 5,7 proc. (bez uwzględniania sprzedaży paliw). Największa brytyjska sieć supermarketów podała, że całkowite przychody wzrosły w okresie siedmiu tygodniu, zakończonym 7 stycznia, o 11,5 proc.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane