Tesco wprowadza produkty regionalne

WIS
30-10-2009, 00:00

Majonez Pomorski w Bydgoszczy, Maślanka Sudecka we Wrocławiu, a pieczywo od Pana Szczygiełka w Parczewie. To przykłady produktów regionalnych, które pojawią się na półkach sklepów sieci Tesco. Od listopada trafi na nie ponad 6 tys. wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa, mąki, makaronu, wody, napojów, słodyczy czy piwa. Sieć potwierdza tym ruchem, że Polaków cechuje silny patriotyzm zakupowy. Nic dziwnego, że produkty regionalne do każdego sklepu Tesco wybrali sami klienci. Wskazywali je podczas badań opinii, które brytyjski koncern przeprowadził w 180 miastach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Tesco wprowadza produkty regionalne