Tesco zarabia na tańszych markach

RB, BLOOMBERG
opublikowano: 03-12-2008, 00:00

Największa sieć marketów w Wielkiej Brytanii zanotowała w III kw. większą dynamikę sprzedaży, niż spodziewali się analitycy. To wynik wprowadzenia tańszych produktów. Z powodu zbliżającej się recesji sprzedaż z wyłączeniem paliw wzrosła tylko o 2 proc., najwolniej od 1993 r. Analitycy spodziewali się jednak jeszcze gorszych danych (1,6-procentowej dynamiki). Po informacji notowania giganta na giełdzie w Londynie zwyżkowały o ponad 7 proc., najmocniej od prawie dwóch miesięcy.

Aby poprawić rentowność, w przyszłym roku Tesco chce obniżyć koszty poniżej 5,95 mld USD. W tym roku przekraczały 6 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, BLOOMBERG

Polecane