Czytasz dzięki

Testerka lakierów do paznokci (Z CZEGO ŻYJĄ LUDZIE)

AR
opublikowano: 04-07-2015, 06:27

Jest taka moda, która zmienia się szybciej niż kolory w kalejdoskopie. To moda na kolory i faktury lakierów do paznokci. A zarabiają na tym nie tylko producenci.

Kolor paznokci jest często drobnym, ale kluczowym dodatkiem do modnej stylizacji. Dla wszystkich kobiet, które to rozumieją znalazła się pewna nisza na rynku. Nietypowy brytyjski start-up – Naibox – zmieścił ostatnio równie nietypowe ogłoszenie pracy. Za pensję równą 35 tys. funtów, czyli ok. 200 tys.zł, rocznie (pro rata, czyli w zależności od liczby przepracowanych godzin) firma gotowa była zatrudnić testerkę lakierów do paznokci, o czym pisał m.in. portal Metro. To prawie tyle samo ile zarabia w Wielkiej Brytanii tester kulek do paintballa.

Posada bardzo odpowiedzialna i pracochłonna – 50 lakierów do paznokci do sprawdzenia w ciągu miesiąca to prawdziwe wyzwanie. A każdy test trzeba uwiecznić na fotografii i załączyć do niej raport. Wymagania? Obywatelstwo brytyjskie i zainteresowanie modą.

Ogłoszenie o pracę jest już niestety nieaktualne. W przeciwieństwie do problemu, na którym wyrosła firma Nailbox. „Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami stylizacji paznokci może być czasochłonne i kosztowne. Z Nailbox – zrzucamy ten problem z twoich barków” – reklamują swoje usługi twórcy Nailbox na stronie internetowej.

W ramach usługi abonamentowej, dostępnej on-line za 15 funtów miesięcznie, start-up oferuje cotygodniową wysyłkę pudełeczka z zestawem do paznokci. Oprócz zestawu, klientka dostaje gwarancję, że w każdym z „boxów”  znajdą się lakiery do paznokci o najmodniejszych kolorach w sezonie, a, czasami, również inne akcesoria do stylizacji paznokci. Nic dziwnego, że w firmie potrzeba dobrze zmotywowanej testerki.

PRZECZYTAJ INNE TEKSTY Z SERII "Z CZEGO ŻYJĄ LUDZIE">>

Zdobądź książkę „101 niezwykłych pomysłów na biznes”   

Śledzisz cykl „Z czego żyją ludzie”? Jeśli tak, to zadanie w naszej zabawie nie sprawi Ci najmniejszych kłopotów.   
Przejrzyj wszystkie odcinki naszego cyklu, wybierz jeden pomysł na zarabianie, który podoba Ci się szczególnie i prześlij link z krótkim uzasadnieniem na adres konkurs@pb.pl. Najciekawsze uzasadnienia nagrodzimy książką. Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na e-maile najlepszych. 
   
Książka „101 niezwykłych pomysłów na biznes” autorstwa Grzegorza Marynowicza przedstawia najciekawsze pomysły na biznes. Często wystarczą inspiracja i drobny impuls, by w głowie zakiełkowała biznesowa idea. Książka jest katalogiem takich idei.
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AR

Polecane