Teta: Zapisy na akcje od 14 do 16 listopada

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 24-10-2005, 20:15

Zapisy na akcje informatycznej spółki Teta, która planuje w grudniu debiut na warszawskiej giełdzie, potrwają od 14 do 16 listopada, od 7 do 9 listopada będzie trwał book-building - poinformował na poniedziałkowej konferencji prezes spółki Jerzy Krawczyk. Zamknięcie publicznej oferty akcji Tety zakończy się 17 listopada, a do 20 listopada nastąpi przydział akcji.

Zapisy na akcje informatycznej spółki Teta, która planuje w grudniu debiut na warszawskiej giełdzie, potrwają od 14 do 16 listopada, od 7 do 9 listopada będzie trwał book-building - poinformował na poniedziałkowej konferencji prezes spółki Jerzy Krawczyk. Zamknięcie publicznej oferty akcji Tety zakończy się 17 listopada, a do 20 listopada nastąpi przydział akcji.

 W ramach publicznej oferty inwestorzy będą mogli nabyć do 5 mln 660 tys. 904 akcji Tety, z czego od 400 do 500 tys. będą stanowiły nowe akcje serii G, a ponad 5,16 mln akcji zaoferują fundusze zarządzane przez Enterprise Investors, które posiadają około 79 proc. akcji. W transzy inwestorów instytucjonalnych oferowanych będzie 350 tys. akcji nowej emisji i 2 mln akcji istniejących, a w transzy otwartej 150 tys. akcji nowej emisji oraz ponad 580 tys. akcji istniejących. Możliwa jest także sprzedaż akcji istniejących z puli dodatkowej, która wynosi 2 mln 580 tys. 452 akcji. 

"W latach 2005-2006 chcemy przeznaczyć 7,8 ml zł na inwestycje w nowe produkty i funkcjonalną rozbudowę dotychczasowych oraz 2 mln zł na inwestycje w środki trwałe" - powiedział Krawczyk. "Źródłami finansowania inwestycji w połowie będą środki z emisji, a drugą połowę stanowiły będą środki własne" - dodał.

Teta, zgodnie z opublikowaną w prospekcie emisyjnym prognozą, planuje osiągnąć w 2005 roku 35,6 mln zł przychodów. "Naszym celem jest zwiększanie zysku netto o ok. 30 proc. rok do roku" - dodał Krawczyk.

W 2004 r. Teta miała 3,4 mln zł zysku netto oraz 33,3 mln zł przychodów. Po trzech kwartałach 2005 r. Teta uzyskała 23,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, 2,76 mln zł zysku operacyjnego i 2,65 mln zł zysku netto. W podobnym okresie 2004 r. było to odpowiednio: 22,9 mln zł, 2,4 mln zł i 2 mln zł.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane