Thomson celuje w usługi medialne

Francuska firma, znana z produkcji telewizorów, chce zmienić profil. Z przedsiębiorstwa oferującego elektroniczne dobra konsumpcyjne (generujące niską marżę) grupa ma się przekształcić w dostawcę usług dla mediów i studiów filmowych. Największymi klientami Thomsona są hollywoodzkie studia oraz europejskie i amerykańskie kanały telewizyjne. Decyzja spowodowała wzrost kursu spółki o 1 proc. — do 18,10 EUR (76,38 zł).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ