Tiffany oferuje konewkę za... 35 tys. USD

opublikowano: 18-12-2018, 22:00

U Tiffany’ego nie tylko jada się śniadania, od niedawna urządza się tam też wnętrza.

Zobacz więcej

Fot Tiffany

Oferowana przez markę srebrno-miedziana konewka, oczywiście obowiązkowo z motywem „Tiffany’s blue”, może być prezentem pod choinkę. Na pewno udanym, bo według słynnego producenta biżuterii — jest warta 35 tys. USD (za tyle można ją kupić). Bloomberg porównuje koszt naczynia do podlewania kwiatków do nowego modelu sedana, który od dawna obiecuje wypuścić na rynek Tesla. Stylowa konewka jest częścią tej samej linii przedmiotów codziennego użytku, zatytułowanej „Everyday Objects”, jak srebrna puszka, oferowana rok temu przez luksusową markę jubilerską za 1 tys. USD. Świąteczna kolekcja, którą Tiffany zaproponował klientom w tym roku dopiero po raz drugi, to dzieło głównego dyrektora kreatywnego marki — Reeda Krakoffa. Do kupienia są też m.in. latarka z imitowanej edycji (20 tys. USD) czy stylowy dzwonek hotelowy ze stali nierdzewnej (350 USD). Za dodatkową opłatą wszystkie przedmioty można wygrawerować. W ubiegłym roku kolekcja przyczyniła się do wzrostu zysków producenta w okresie świątecznym. Tiffany nie udziela jednak informacji na temat tego, jak przedmioty codziennego użytku z charakterystycznym niebieskim motywem sprzedają się w tym roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu