Tinder zwiększył bazę płacących

ŁO, techcrunch.com
opublikowano: 07-11-2018, 05:05

Popularna i kontrowersyjna aplikacja randkowa jest głównym źródłem wzrostu koncernu internetowego Match Group.

Spółka pochwaliła się wynikami, które są lepsze od prognoz analityków rynkowych. W trzecim kwartale przychody sięgnęły 444 mln USD, czyli o 29 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.  

Zobacz więcej

Aplikacja Tinder

Bloomberg

Wall Street jest jednak trochę zawiedzione, bo Match jednocześnie podał prognozę na czwarty kwartał, która zakłada niższe przychody niż zakładane prognozy rynku.  

Match Group ma w swoim portfolio takie serwisy randkowe, jak Tinder, Hinge, OK Cupid i PlentyOfFish. Roczne przychody koncernu mają sięgnąć kwoty 1,72 mld USD.  

TechCrunch podkreśla, że Tinder nadal jest silnikiem wzrostu całej grupy. Aplikacja zwiększyła bazę płacących użytkowników do 4,1 mln osób i spodziewa się przychodów na poziomie 800 mln USD w tym roku.  

Tinder powstał w 2012 r. i bazuje na geolokalizacji. Użytkownicy mogą przewijać profile potencjalnych kandydatów. Jeśli dwie osoby polubią swoje profile, zostają połączone w parę i mogą rozpocząć konwersację. Match Group podaje, że każdego dnia notuje 1,6 mld dopasowań. 

Aplikacja wzbudza kontrowersje. Krytycy podkreślają często, że sprowadza ocenę człowieka do jednego przesunięcia palcem po ekranie smartfona.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, techcrunch.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Tinder zwiększył bazę płacących