TNS OBOP: najwięcej pieniędzy na kampanię w telewizji wydał PiS

Polska Agencja Prasowa SA
09-09-2005, 15:27

Najwięcej środków na kampanię wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet PiS, który wydał 7,3 mln zł - wynika z danych zebranych przez TNS OBOP. Na drugim miejscu znalazła się PO - ponad 3,5 mln zł; na trzecim LPR - blisko 3 mln zł.

Najwięcej środków na kampanię wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet PiS, który wydał 7,3 mln zł - wynika z danych zebranych przez TNS OBOP. Na drugim miejscu znalazła się PO - ponad 3,5 mln zł; na trzecim LPR - blisko 3 mln zł. 

    Socjaldemokracja Polska wydała dotąd 2,6 mln zł; PSL - blisko 1,1 mln zł; SLD - 262 tys. zł; Ogólnopolska Koalicja Obywatelska (OKO) - ok. 160 tys. zł; Organizacja Narodu Polskiego Liga Polska (ONP LP) - nieco ponad 6 tys. zł.

    Jak podaje OBOP, stacje telewizyjne w Polsce od 1 marca do 7 września zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł. W tym czasie wyemitowano 1202 spoty reklamowe partii politycznych oraz kandydatów na prezydenta.

    375 spotów należało do PiS, 255 do PO, 213 do LPR, 160 do SdPl, 90 do PSL, 55 do SLD, 40 do OKO, 14 do ONP LP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / TNS OBOP: najwięcej pieniędzy na kampanię w telewizji wydał PiS