To był wysoki szczyt

Red. Marcin Bołtryk
03-01-2018, 22:00

Komentarz

TOMASZ SZCZEKOWSKI, szef ds. przewozów paczkowych Schenker

Tegoroczny szczyt paczkowy charakteryzował się kilkunastoprocentowym wzrostem liczby przesyłek. Porównując dynamikę rok do roku, również obserwujemy przyrost liczby paczek. Wynika to w dużej mierze z rosnących wydatków konsumentów. Oferta DB Schenker jest przede wszystkim skierowana do segmentu B2B — tu wzrost rozpoczął się już we wrześniu, osiągając punkt kulminacyjny na przełomie listopada i grudnia. W głównej mierze powodem była realizacja dostaw do sklepów i sieci handlowych oraz do magazynów firm dystrybucyjnych. W mijającym roku zauważalny był stabilny wzrost nadawania towarów z branży elektronicznej i odzieżowej, które od lat są na czele obsługiwanych przez nas segmentów rynku, oraz dynamiczny wzrost w branży narzędziowej. Rok 2017 w naszej ocenie był czasem dużych zmian na rynku pracy, w szczególności zatrudniania kierowców. Zaplanowanie i obsługa rosnącej liczby przesyłek były dużym wyzwaniem w związku z koniecznością rekrutacji i przeszkolenia nowych pracowników — ten aspekt uważam również za jedno z najważniejszych wyzwań w nowym roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Red. Marcin Bołtryk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / To był wysoki szczyt