To dopiero początek

MIB
opublikowano: 18-10-2017, 22:00

E-GAZELE BIZNESU 2017: LIDER POMORSKI — NM-D (42. MIEJSCE W KRAJU)

Sklep internetowy nie jest najlepszym sposobem sprzedaży urządzeń automatyki przemysłowej. Mimo to pomorska e-Gazela radzi sobie w sieci doskonale

Przyspieszenie. To nadal początek naszej drogi. Głęboko wierzę, że niebawem z marszu przejdziemy do galopu w wirtualnej sprzedaży — mówi Konrad Kopeć, właściciel NM-D.

Firma NM-D, dystrybuująca urządzenia i rozwiązania automatyki przemysłowej, powstała w 2012 r. Wkrótce rozpoczęła działalność w internecie.

— Przejęliśmy istniejącą domenę. Był to pomysł jednego ze wspólników. Uruchomienie pierwszego sklepu to żmudna praca u podstaw, wykonana praktycznie własnymi siłami, a raczej rękoma i umysłem naszego pracownika. To również czas nauki i poznawanie świata e-commerce, który dotychczas był nam kompletnie nieznany — wspomina Konrad Kopeć, właściciel firmy NM-D Udało się. Sklep się przyjął.

— W 2016 r. podjąłem decyzję o uruchomieniu kolejnej platformy sklepowej z komponentami automatyki przemysłowej wybranych producentów. Doświadczenie zdobyte podczas pierwszego wdrożenia i głębsza wiedza na temat naszych oczekiwań pozwoliły na jasne określenie celów. Oczywiście w takich przedsięwzięciach wszystko rozbija się o budżet, a w stosunkowo młodej firmie na ogół „kołdra” jest za krótka. Musieliśmy osiągnąć kompromis między marzeniami a kosztami inwestycji. Rezultat nas usatysfakcjonował, trzeba jednak nieustannie dbać, by być zauważalnym i przyciągać klientów — mówi Konrad Kopeć. Sprzedaż internetowa nie stanowi znaczącego obrotu spółki NM-D, to około 15 proc. rocznych przychodów.

— Jestem przekonany, że to nadal początek naszej drogi, stawiamy pierwsze kroki w sprzedaży internetowej, choć teraz bardziej świadomie. Głęboko wierzę, że niebawem z marszu przejdziemy do galopu w wirtualnej sprzedaży — mówi Konrad Kopeć. Działalność spółki w internecie traktuje jako „must be there”.

— Zdajemy sobie sprawę z rosnącej konkurencji, która jest w stanie z dużo większą dynamiką i skalą wdrażać nowe platformy sprzedażowe, dysponując o wiele większym budżetem, zasobami i produktami. Nie zraża nas to jednak i będziemy się rozwijali w tym kierunku — podkreśla Konrad Kopeć. Jego zdaniem, koncentracja wyłącznie na sprzedaży internetowej w branży przemysłowej jest drogą donikąd. Obecnie NM-D modernizuje swój pierwszy sklep internetowy. Prace zakończą się jeszcze w tym roku. Równolegle chce zwiększać nakłady na promocję witryn sklepowych i wdrożyć narzędzia, które umożliwią głębszą analizę zachowań odwiedzających witryny, aby planowane działania marketingowe podnosiły skuteczność pozyskiwania klientów. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / To dopiero początek