To klient decyduje o kształcie łańcucha dostaw

PAWEŁ SKOWOROTKO, członek zarządu Poczty Polskiej
opublikowano: 02-10-2016, 22:00

Wymagania klientów e-commerce istotnie wpływają na logistykę operatorów przesyłek paczkowych. Muszą oni brać pod uwagę wzrost popularności e-commerce przy tworzeniu ofert.

Stanowi to wyzwanie dla operatorów, którzy są zmuszeni do dostosowania swojej logistyki do zmieniających się potrzeb klientów. Aby zapewnić doręczenie przesyłek dnia następnego, co stało się już de facto standardem dla klientów, sprzedawcy internetowi wymagają jak najpóźniejszych godzin odbioru. Niektórym klientom zależy również na gwarancji doręczania na określoną godzinę lub na możliwości dostawy już w dniu nadania. Dla nadawców jest z kolei ważne, by dostarczenie nastąpiło bez opóźnień, co staje się jeszcze większym wyzwaniem w sezonie, w którym popyt na usługi...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / To klient decyduje o kształcie łańcucha dostaw