To metoda o wielkiej mocy, więc wymaga wiedzy i rozwagi

MIM
opublikowano: 12-03-2007, 00:00

Marketing szeptany to narzędzie skuteczne, ale nie poddające się kontroli.

Marketing szeptany to narzędzie skuteczne, ale nie poddające się kontroli.

Mark Hughes, weteran marketingu z ust do ust, tak o nim napisał w swej książce „Buzzmarketing: Get People to Talk Abort Your Staff”: „Dzięki internetowi marketing szeptany przekształcił się z jednomotorowego dog-fightera w odrzutowiec F-16. Pilotowanie tej potężnej maszyny wymaga wiedzy, cierpliwości i rozwagi, ponieważ jest superszybka, ma wielką moc, daleki zasięg i może być groźna, jeśli nie umiesz jej obsługiwać. Może stać się twoim największym atutem w świecie współczesnego marketingu albo zmorą z najokropniejszych nocnych koszmarów”. Książkę można nabyć w brytyjskim Amazonie już nawet za 4,79 funtów (używana, nowa 14,99).

Zainteresowanym polecamy inne podstawowe lektury, m.in.: „Connected Marketing: The Viral, Buzz & Word of Mouth Revolution”, Justin Kirby i Paul Marsden, oraz już dostępną po polsku „Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego” Dave’a Batlera i Johna Butmana.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu