TOP 10 reklam na YouTube

ŁO, variety.com
opublikowano: 20-12-2019, 20:33

Amazon, Hyundai, Gillette, Apple i Bosch pokazują jak robić reklamy, które ludzie będą wyświetlać i wyświetlać. Oto reklamowe podsumowanie roku na portalu YouTube.

Święta tuż tuż, więc w sieci będziemy bombardowani chwytającymi za serce reklamami. Taki sezon, a w nim dzieła sztuki mieszają się z przykładami filmowej tandety. To dobra okazja do sprawdzenia, które reklamy miały najwięcej wyświetleń w minionym roku na popularnym portalu YouTube.  

Zobacz więcej

Harrison Ford w reklamie Amazona

ARC

Magazyn „Variety” zaznacza, że sześć z 10 najczęściej oglądanych w tym roku reklam pochodzi z Super Bowl, które odbyło się na początku roku. Internetowi widzowie oglądali je więc nie tylko przy okazji wielkiego sportowego wydarzenia, ale także później. Super Bowl oznacza w agencjach mobilizację, więc powstają wtedy prawdziwe perełki.  

Tegorocznym liderem jest spot Amazona, który wygenerował prawie 39,5 mln wyświetleń. Potentat branży e-handlu tym razem w zabawny sposób promuje swoją inteligentną asystentkę głosową Alexa pokazując, że czasem trzeba się pośmiać z siebie samego. Nie zabrakło też gwiazd, w tym Harrisona Forda.  

Amazon wyprzedził minimalnie Hyundaia, choć dane pochodzą z okresu od początku roku do grudnia, więc koreański producent aut jeszcze może dogonić firmę Jeffa Bezosa. Podium uzupełnia Gillette rozprawiający się z toksyczną męskością.

Dalej są Apple, które przekonuje widzów, że nie muszą się martwić o otarcia na obudowie nowego iPhone’a 11 i Bosch zabierający nas do świata internetu rzeczy.  

1. Amazon - 39,5 mln  

2. Hyundai - 38,9 mln  

3. Gillette - 32,8 mln 

4. Apple - 31,8 mln  

5. Bosch - 23,3 mln 

6. Doritos - 16,7 mln 

7. Audi - 14,8 mln  

8. Stella Artois - 13,9 mln 

9. Nike - 11,1 mln  

10. NFL - 7,3 mln

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, variety.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy