Czytasz dzięki

TOP 10 reklam na YouTube

ŁO, variety.com
opublikowano: 20-12-2019, 20:33

Amazon, Hyundai, Gillette, Apple i Bosch pokazują jak robić reklamy, które ludzie będą wyświetlać i wyświetlać. Oto reklamowe podsumowanie roku na portalu YouTube.

Święta tuż tuż, więc w sieci będziemy bombardowani chwytającymi za serce reklamami. Taki sezon, a w nim dzieła sztuki mieszają się z przykładami filmowej tandety. To dobra okazja do sprawdzenia, które reklamy miały najwięcej wyświetleń w minionym roku na popularnym portalu YouTube.  

Zobacz więcej

Harrison Ford w reklamie Amazona

ARC

Magazyn „Variety” zaznacza, że sześć z 10 najczęściej oglądanych w tym roku reklam pochodzi z Super Bowl, które odbyło się na początku roku. Internetowi widzowie oglądali je więc nie tylko przy okazji wielkiego sportowego wydarzenia, ale także później. Super Bowl oznacza w agencjach mobilizację, więc powstają wtedy prawdziwe perełki.  

Tegorocznym liderem jest spot Amazona, który wygenerował prawie 39,5 mln wyświetleń. Potentat branży e-handlu tym razem w zabawny sposób promuje swoją inteligentną asystentkę głosową Alexa pokazując, że czasem trzeba się pośmiać z siebie samego. Nie zabrakło też gwiazd, w tym Harrisona Forda.  

Amazon wyprzedził minimalnie Hyundaia, choć dane pochodzą z okresu od początku roku do grudnia, więc koreański producent aut jeszcze może dogonić firmę Jeffa Bezosa. Podium uzupełnia Gillette rozprawiający się z toksyczną męskością.

Dalej są Apple, które przekonuje widzów, że nie muszą się martwić o otarcia na obudowie nowego iPhone’a 11 i Bosch zabierający nas do świata internetu rzeczy.  

1. Amazon - 39,5 mln  

2. Hyundai - 38,9 mln  

3. Gillette - 32,8 mln 

4. Apple - 31,8 mln  

5. Bosch - 23,3 mln 

6. Doritos - 16,7 mln 

7. Audi - 14,8 mln  

8. Stella Artois - 13,9 mln 

9. Nike - 11,1 mln  

10. NFL - 7,3 mln

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, variety.com

Polecane