Topowi sprzedawcy po raz czwarty

DCZ
opublikowano: 12-12-2011, 00:00

Pod patronatem „Pulsu Biznesu”

Jak ważni dla sektora sprzedaży są sprzedawcy? Czy ich praca przyczynia się do sukcesu firmy w takim samym stopniu jak działania marketingowe? Jak pogodzić sprzedaż i etykę? Na te pytania co roku szukają odpowiedzi organizatorzy konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku (PNSA). Właśnie ruszyła jego czwarta edycja.

PNSA jest jedynym w Polsce przedsięwzięciem, którego zadaniem jest promocja i wdrażanie dobrych praktyk sprzedaży. W tym roku konkurs poszerzono o trzy kategorie: Key Account Manager (menedżer ds. kluczowych klientów), Doradca Finansowy roku i Sprzedaż w Aystemie E-commerce. Adresatami PNSA są pracownicy działów sprzedaży, zarówno najmłodsi stażem jak i dyrektorzy, a także zespoły i trenerzy zajmujący się tematyką codziennej pracy zawodowej.

— W trakcie trzech edycji PNSA stała się ikoną przedsięwzięcia promującego i nagradzającego najlepszych w sprzedaży. Pokazuje, kto faktycznie stoi za wynikami firm, a tym samym nadaje ludzki wymiar jednemu z najważniejszych sektorów gospodarki — sprzedaży.

Dlatego nie dziwi mnie duże zainteresowanie rynku, jeżeli chodzi o stworzenie nowych kategorii w czwartej edycji konkursu — mówi Elżbieta Pełka, prezes PNSA. Lista laureatów będzie przedstawiona podczas gali, która odbędzie się 31 maja 2012 r. w hotelu Hilton w Warszawie. Zaprezentowane będą też wyniki badania Polish National Sales i firmy doradczej Michael Page wśród dyrektorów sprzedaży. Badanie rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2012 r. Głównym celem jest pokazanie szans i zagrożeń biznesowych w sprzedaży, wpływu kryzysu na wyniki, czekających sprzedaż wyzwań, planów na 2012 r. i roli marketingu w sprzedaży.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane