Topowi sprzedawcy po raz czwarty

DCZ
opublikowano: 12-12-2011, 00:00

Pod patronatem „Pulsu Biznesu”

Jak ważni dla sektora sprzedaży są sprzedawcy? Czy ich praca przyczynia się do sukcesu firmy w takim samym stopniu jak działania marketingowe? Jak pogodzić sprzedaż i etykę? Na te pytania co roku szukają odpowiedzi organizatorzy konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku (PNSA). Właśnie ruszyła jego czwarta edycja.

PNSA jest jedynym w Polsce przedsięwzięciem, którego zadaniem jest promocja i wdrażanie dobrych praktyk sprzedaży. W tym roku konkurs poszerzono o trzy kategorie: Key Account Manager (menedżer ds. kluczowych klientów), Doradca Finansowy roku i Sprzedaż w Aystemie E-commerce. Adresatami PNSA są pracownicy działów sprzedaży, zarówno najmłodsi stażem jak i dyrektorzy, a także zespoły i trenerzy zajmujący się tematyką codziennej pracy zawodowej.

— W trakcie trzech edycji PNSA stała się ikoną przedsięwzięcia promującego i nagradzającego najlepszych w sprzedaży. Pokazuje, kto faktycznie stoi za wynikami firm, a tym samym nadaje ludzki wymiar jednemu z najważniejszych sektorów gospodarki — sprzedaży.

Dlatego nie dziwi mnie duże zainteresowanie rynku, jeżeli chodzi o stworzenie nowych kategorii w czwartej edycji konkursu — mówi Elżbieta Pełka, prezes PNSA. Lista laureatów będzie przedstawiona podczas gali, która odbędzie się 31 maja 2012 r. w hotelu Hilton w Warszawie. Zaprezentowane będą też wyniki badania Polish National Sales i firmy doradczej Michael Page wśród dyrektorów sprzedaży. Badanie rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2012 r. Głównym celem jest pokazanie szans i zagrożeń biznesowych w sprzedaży, wpływu kryzysu na wyniki, czekających sprzedaż wyzwań, planów na 2012 r. i roli marketingu w sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu