Toyota i Nissan liderami spadków

RB, BLOOMBERG
opublikowano: 02-04-2009, 00:00

Japończycy kupili w marcu zaledwie 323,1 tys. aut, o 32 proc. mniej niż przed rokiem. Najgorszy od 35 lat wynik spowodowała recesja. Największy spadek stał sie udziałem Toyoty, czołowego producenta samochodów na świecie (-32 proc., do 135,7 tys. sztuk) — podało stowarzyszenie japońskich producentów. Klientów nie przyciągnął do salonów również Nissan, trzeci gracz na japońskim rynku. Sprzedał 59,3 tys. aut, co oznacza 34-procentowy spadek, licząc rok do roku.

— Jesteśmy już blisko dna — ocenia Edwin Merner, szef Atlantis Investment Research Corp.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy