Toyota najcenniejszą marką samochodową

opublikowano: 22-01-2007, 08:02

Według raportu instytutu badawczego Millward Brown Toyota była najbardziej wartościową marką w przemyśle samochodowym w 2006 roku.

Według raportu instytutu badawczego Millward Brown Toyota była najbardziej wartościową marką w przemyśle samochodowym w 2006 roku.

Szacowana wartość marki japońskiego koncernu to 30,2 mld dol. Na kolejnych miejscach uplasowały się BMW (23,8 mld dol.) i Mercedes (17,8 mld dol.).

”Wyniki pokazują, że niemieckie marki samochodów ciągle cieszą się dużym uznaniem na świecie, podczas gdy zauważalny jest spadek popularności aut amerykańskich” - komentuje Manfred Tautscher, dyrektor zarządzający Millward Brown Deutschland.

Raport MB opiera się na informacjach pochodzących z Brandz, bazy danych instytutu, w której zawarte są profile ponad 30 tys. marek opracowane na podstawie 650 tys. przeprowadzanych rocznie ankiet i danych ekonomicznych.

WST, Presserwis, AFX

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane