TP kusi laptopem na raty

KL
31-08-2007, 00:00

W wielu polskich domach nie ma internetu, bo… nie ma komputera. TP wraz z Dellem chcą dotrzeć do nich ze wspólną ofertą.

W wielu polskich domach nie ma internetu, bo… nie ma komputera. TP wraz z Dellem chcą dotrzeć do nich ze wspólną ofertą.

Każdy, kto zamówi neostradę, albo będzie chciał przedłużyć kończącą się umowę z Telekomunikacją, będzie mógł kupić na raty laptopa marki Dell. Wabikiem ma być niska cena tego komputera — będzie on kosztował niecałe 2,3 tys. zł.

— W Polsce komputera nie ma jeszcze w ponad 50 proc. gospodarstw domowych. Najczęściej barierą jest cena — mówi Iwona Kossmann, członek zarządu TP i dyrektor wykonawczy ds. rynku masowego.

Do tej pory koncern Dell nie sprzedawał w naszym kraju sprzętu indywidualnym użytkownikom. Laptopy, które będą sprzedawane w promocji wraz z neostradą, są specjalnie produkowane pod potrzeby klientów TP. Zamówiona przez operatora partia pochodzi z Irlandii, jednak od listopada urządzenia będą składane w fabryce w Łodzi. Jacek Murawski, dyrektor generalny Della, przekonuje też, że silną stroną wspólnej propozycji będzie serwis techniczny.

Jeśli pomysł chwyci, obie firmy nie wykluczają rozszerzenia współpracy np. o kolejne modele. Przedstawiciele TP i Della nie chcą podawać swoich celów biznesowych, nie wiadomo więc, ile osób do końca roku chcą skusić neostradą z laptopem.

— To oferta eksperymentalna — wyjaśniają przedstawiciele obu firm.

Mogą spodziewać się sukcesu. Orange, który należy do grupy TP, już od kilku miesięcy sprzedaje zestawy laptopów z kartami do bezprzewodowego internetu (podobnie jak konkurenci — Era i Plus). Jego oferta cieszyła się sporym powodzeniem, jednak Iwona Kossmann nie chce porównywać tych rozwiązań.

— Usługa Orange jest skierowana do zupełnie innej grupy użytkowników — mówi członkini zarządu TP.

Telekomunikacja Polska ostatnio musi radzić sobie z agresywną konkurencją. Tele2 i Netia ogłosiły niedawno promocje typu „internet za darmo” — ze sporym powodzeniem.

Netia informowała ostatnio, że ma już 150 tys. abonentów szerokopasmowego internetu. Ponieważ internet nie może być już tańszy niż darmowy, TP sięgnęła po inne narzędzia marketingowe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP kusi laptopem na raty