TP SA i Tele2 realizują porozumienie dotyczące hurtowego zakupu abonamentu

Internet Securities
07-12-2006, 15:12

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) i Tele2 realizują porozumienie dotyczące hurtowego zakupu abonamentu (WLR), poinformowało Tele2 w czwartkowym komunikacie. Zgodnie z umową, TP SA miała zacząć przyjmować od Tele2 zlecenia na zmianę operatora od 4 grudnia br.

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) i Tele2 realizują porozumienie dotyczące hurtowego zakupu abonamentu (WLR), poinformowało Tele2 w czwartkowym komunikacie. Zgodnie z umową, TP SA miała zacząć przyjmować od Tele2 zlecenia na zmianę operatora od 4 grudnia br.

„Do dnia 7 grudnia 2006 roku spółka Tele2 Polska przekazała TP ponad 73 tys. zleceń klientów, którzy wyrazili wolę zmiany operatora z TP na Tele2. TP potwierdziła przyjęcie tych zleceń, co oznacza, że spółka wywiązuje się z postanowień decyzji Prezesa UKE z dnia 13 lipca br. oraz porozumienia pomiędzy Tele2 i TP z dnia 18 października br.” – głosi komunikat Tele2.

Tele2 zapowiedziało, że do końca tego tygodnia przekaże TP SA w sumie ponad 90 tys. zleceń WLR.

TP SA i Tele2 zawarły 18 października porozumienie w sprawie terminu realizacji decyzji prezesa UKE z 13 lipca o hurtowym zakupie abonamentu (WLR). Zgodnie z treścią porozumienia pomiędzy spółkami, w grudniu br. TP SA będzie weryfikować poprawność wniosków klientów, a począwszy od 6 stycznia 2007 roku, będzie następować fizyczna realizacja zleceń. Wszystkie zlecenia abonentów złożone przez Tele2 w grudniu mają zostać realizowane przez TP SA w styczniu przyszłego roku.

Z kolei zlecenia abonentów składane przez Tele2 począwszy od stycznia 2007 roku będą realizowane na bieżąco w trybie przewidzianym decyzją Prezesa UKE (30 dniowy okres wypowiedzenia umowy). Klienci będą informowani przez Tele2 o fakcie zrealizowania wniosku o zmianę operatora w trybie indywidualnym.

Opłacanie abonamentu w Tele2, zamiast w TP SA, jest możliwe dzięki decyzji Prezesa UKE z 13 lipca br., poszerzającej umowę o połączeniu sieci Tele2 i TP o hurtowy dostęp do sieci (WLR – Wholesale Line Rental). Na podstawie WLR, klient uzyskuje dostęp do linii (opłaca abonament) i możliwość korzystania z połączeń za pośrednictwem operatora alternatywnego. Tele2 w pełni przejmuje na siebie obsługę klienta i staje się dla abonenta jedynym punktem kontaktu.

Miesięczna opłata za abonament telefoniczny oferowany przez spółkę Tele2 będzie średnio o około 15% niższa niż w Telekomunikacji Polskiej. (ISB)

esc/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / TP SA i Tele2 realizują porozumienie dotyczące hurtowego zakupu abonamentu