Tradycyjna reklama jest passé

Sywia Wedziuk
01-02-2018, 22:00

Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie, jeśli chodzi o liczbę osób blokujących reklamy w sieci — wynika z badań onaudience. com. Firmy muszą zatem szukać innych sposobów na dotarcie do klientów niż tradycyjna reklama. Dlatego poznański Idea Hub zaprasza przedsiębiorców na warsztat networkingowy na temat promocji za pomocą organizacji wydarzeń. Poprowadzi go Ilona Kozłowska, manager w MiA Catering oraz Centrum Eventowym Barcinek. Opowie o swoich doświadczeniach z event marketingiem oraz wyjaśni, dlaczego wzrasta zapotrzebowanie na PR w tej dziedzinie wśród przedsiębiorców. Uczestnicy dowiedzą się również, jak stworzyć plan profesjonalnego wydarzenia marketingowego oraz gdzie i w jaki sposób można go promować.

Spotkanie odbędzie się w środę, 7 lutego w Idea Hub w Poznaniu przy ul. Małe Garbary 9. Udział jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona. Zapisać się można za pomocą linku https://293055-80. evenea.pl/ oraz adresu e-mail: garbary@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sywia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Tradycyjna reklama jest passé