Transformacja według Harvarda

MK
opublikowano: 29-02-2008, 00:00

Zmieniaj się albo giń — nie robią złudzeń eksperci od zarządzania. A jednak wiele przedsiębiorstw bankrutuje mimo podjęcia radykalnych reform, bo nie wszystkie nowości są dobre. Albo tempo ich wprowadzania jest zabójcze. Lub zespół nie dał się przekonać do ulepszeń. Aby nie popełnić błędów innych menedżerów, zapoznaj się z koncepcjami Johna Kottera, Davida Garvina, Michaela Roberta czy Erica Quinna. Artykuły światowej sławy ekspertów, wcześniej publikowane na łamach czasopisma „Harvard Business Review”, złożyły się na książkę „Przywództwo w okresie zmian” (wydawnictwo Helion). Zawarte w podręczniku pomysły, rady i studia przypadków pomogą ci pokonać każdy kryzys i znacząco poprawić konkurencyjność twojej firmy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu