Trwa druga część kampanii Karotki

Małgorzata Zgutka
18-10-2001, 00:00

Rozpoczęła się druga część kampanii Karotki. Jej głównym celem ma być promocja nowego smaku soku. W związku z tym zorganizowany został konkurs polegający na tym, że klienci, którzy wyślą 5 kodów kreskowych i ułożą hasło promujące nowy smak, mogą wygrać nagrody. Kampania zostanie zaprezentowana w telewizji. Filmy są kontynuacją spotów wiosennych, dodatkowo dołączono do nich informacje o konkursie i prezentację nowego smaku Karotki. Kampania telewizyjna zostanie wsparta reklamami ukazującymi się w prasie, głównie w tygodnikach.

Wykorzystane zostaną również narzędzia BTL. W sklepach dostępne będą materiały promocyjne informujące o konkursie. Kampanię przygotowała agencja Demo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Trwa druga część kampanii Karotki