Trzeba pamiętać o pryncypiach

Wiktor Krzyżanowski
25-01-2002, 00:00

Działania marketingowe w handlu internetowym są niezwykle istotne, ale nie mogą one być celem samym w sobie — to wniosek z debaty poświęconej roli marketingu w działalności e-commerce, zorganizowanych przez „PB” i emarketing.pl w ramach targów Komputer EXPO.

— Należy przede wszystkim pamiętać, że istotą działalności w Internecie, tak jak każdej innej, jest przynoszenie przychodów. Jeśli temu służą działania marketingowe, to dobrze, natomiast jeśli mają tylko służyć budowaniu marki, szkoda pieniędzy — stwierdził Tomasz Czudowski.

— Przede wszystkim musi być osiągnięty cel kampanii. Jeśli jest nim wygenerowanie dużego ruchu na stronie czy tworzenie świadomości marki, nie ma w tym nic złego — dodał Bartłomiej Wyszyński.

— Tak naprawdę chodzi o to, żeby połączyć te dwie rzeczy. Jeśli mamy dobry model biznesowy, dobry biznesplan, to głównym elementem jego realizacji jest generowanie sprzedaży, a więc szukanie klientów. Ważne, żeby tak dostosować działania marketingowe, by tych klientów zdobywać, pamiętając o tym, jakim kosztem — powiedział Marcin Kacprzyk

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wiktor Krzyżanowski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Trzeba pamiętać o pryncypiach