Trzej tacy, co komunikują

MAZ
opublikowano: 23-07-2007, 00:00

PR, reklama i marketing bezpośredni chcą mówić jednym głosem.

PR, reklama i marketing bezpośredni chcą mówić jednym głosem.

Federacja Firm Komunikacji Marketingowej — tak będzie się nazywała organizacja reprezentująca branżę marketingową, którą powołały Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), Związek Firm Public Relations (ZFPR) i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB).

— W sądzie trwa rejestracja, dlatego jest za wcześnie, by cokolwiek mówić — tłumaczy Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Federacja ma się ukonstytuować na przełomie lipca i sierpnia 2007 r. Przy nowej strukturze ma również powstać zintegrowana szkoła komunikacji marketingowej, w której będzie można zdobywać i poszerzać wiedzę w tym zakresie.

Kolejnym z planowanych zadań federacji ma być podjęcie prac nad ujednoliceniem nazewnictwa stanowisk w branży marketingowej.

W skład zarządu organizacji wejdą po dwie osoby z każdej organizacji założycielskiej. Jej prezesem zostanie najprawdopodobniej Paweł Trochimiuk. Ostateczna decyzja zapadnie na pierwszym oficjalnym zebraniu nowej organizacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu