Trzy nowe inwestycje hub:raum Kraków

  • Marta Bellon
opublikowano: 20-03-2014, 00:00

Projekty z Polski, Rumunii i Słowacji zyskały aprobatę i wsparcie krakowskiej instytucji.

Trzy europejskie start-upy, w tym jeden z Polski, będą miały okazję rozwinąć skrzydła przy wsparciu hub:raum Kraków, czyli centrum innowacyjności dla przedsiębiorców z Europy Środkowo-Wschodniej. Thapir (Słowacja), Omipaste (Rumunia) i Collar Pocket z Polski otrzymają wsparcie finansowe w dwóch rundach — prezalążkowej i zalążkowej.

Będą mogły również zasięgnąć wiedzy u mentora, który będzie wspierać zespół merytorycznie. W znalezieniu klientów pomoże natomiast Deutsche Telekom, za pośrednictwem którego hub:raum stworzy przedsiębiorcom możliwość wprowadzenia produktu lub usługi na dwunastu europejskich rynkach poprzez kampanie marketingowe, dostęp do usług telefonicznych czy dołączenie produktu lub usługi do oferty telekomu.

Collar Pocket to projekt, koncentrujący się na domowych pupilach. Jego głównym elementem jest obroża, która ma pomóc lepiej dbać o zwierzęta. Gromadzi dane o temperaturze, tętnie i położeniu czworonożnych przyjaciół i przesyła je do aplikacji mobilnej właściciela. Słowacki Thapir to aplikacja na telefon, która daje możliwość śledzenia bieżących wydarzeń, koncertów, muzyki na żywo czy warsztatów.

A Omnipaste udostępniamożliwości interfejsu do zintegrowania w aplikacjach działających na urządzeniach mobilnych. Stwarzając m.in. możliwość kopiowania i wklejania tekstu pomiędzy urządzeniami, korzystania z kamery telefonu do rozmowy przez Skype’a czy akcelerometru do sterowania komputerem.

— Będziemy wspierać zespoły zwłaszcza w szybkim wprowadzeniu produktów lub usług na rynek czy gromadzeniu reakcji klientów na produkt. Będziemy również prowadzić badania marketingowe, które odpowiedzą na pytania dotyczące m.in. użyteczności czy funkcjonalności danego produktu. Ważną kwestią jest także wsparcie techniczne — start-upy mogą zastosować rozwiązania, urządzenia i technologie polecone przez telekom w swoich produktach. Dodatkowo zespoły będą mogły wymienić się wiedzą z ekspertami, którzy doradzą im, jak prowadzić biznes — tłumaczy Jakub Probola, lider hub:raum Kraków.

Od grudnia ubiegłego roku centrum innowacyjności współpracuje także z projektem Excalibur, którego ideą jest umożliwienie uwierzytelniania użytkownika w różnych serwisach internetowych za pomocą telefonu komórkowego — portalach społecznościowych, stronach internetowych dostawcy energii czy operatora sieci komórkowej. Start-upy zainteresowane współpracą z krakowskim  centrum innowacyjności mogą zgłaszać się poprzez stronę internetową: www.applytohubraum.com lub www.hubraum.com/apply.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane