TUI sprzedał o połowę więcej

MAG
opublikowano: 16-08-2011, 00:00

Do 30 czerwca TUI Poland, trzeci pod względem obrotów touroperator w Polsce, zanotował wzrost sprzedaży oferty letniej o 50 proc. i wzrost liczby klientów o 49 proc. r/r. Były to największe zwyżki w całej grupie TUI Travel obejmującej także Skandynawię, Niemcy, Austrię, Francję, Belgię i Holandię. Marek Andryszak, prezes TUI Poland, podkreśla, że jego firma jest jedną z nielicznych w Polsce z tak dobrymi wynikami. Przewiduje, że branża turystyczna odnotuje w tym roku 5-10-procentowy spadek. "PB" informował ostatnio, że rekordową sprzedaż w lipcu miały Rainbow Tours, Itaka, Triada czy Exim Tours.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu